Σεπτέμβριος, 2024

now browsing by month

 

Η Τελετή του Αγιασμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2024-2025

Στις  11 Σεπτεμβρίου 2024, έγινε από κοινού με το Γυμνάσιο Αιγείρας ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της Νέας Σχολικής Χρονιάς. Τον Αγιασμό ετέλεσε ο εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ιερώνυμου πατήρ Αλέξανδρος, ο  εφημέριος του ναού του Αγίου Παντελεήμονα, πατήρ Χαράλαμπος Καρούζος καθώς και ο πατήρ Μιχαήλ Σερβές.

 

Παραβρέθηκαν επίσης ως εκπρόσωποι του Δήμου Αιγιαλείας, ο  κ.Σταθακόπουλος Ηλίας  και ο κ.Οικονόμου Ανδρέας, εκπρόσωποι του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των δύο σχολείων,  γονείς και κηδεμόνες, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/ μαθήτριες των σχολείων.

Ο στόχος όλων μας ήταν κοινός για μια καλή και δημιουργική χρονιά !

error: Content is protected !!