Σεπτέμβριος, 2024
now browsing by month
Η Τελετή του Αγιασμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2024-2025
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2024, έγινε από κοινού με το Γυμνάσιο Αιγείρας ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της Νέας Σχολικής Χρονιάς. Τον Αγιασμό ετέλεσε ο εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ιερώνυμου πατήρ Αλέξανδρος, ο εφημέριος του ναού του Αγίου Παντελεήμονα, πατήρ Χαράλαμπος Καρούζος καθώς και ο πατήρ Μιχαήλ Σερβές.





Παραβρέθηκαν επίσης ως εκπρόσωποι του Δήμου Αιγιαλείας, ο κ.Σταθακόπουλος Ηλίας και ο κ.Οικονόμου Ανδρέας, εκπρόσωποι του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των δύο σχολείων, γονείς και κηδεμόνες, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/ μαθήτριες των σχολείων.
Ο στόχος όλων μας ήταν κοινός για μια καλή και δημιουργική χρονιά !
