Απρίλιος, 2025

now browsing by month

 

Μαθητικός Διαγωνισμός: «Σχεδίασε το Λογότυπο του Σχολείου μας»

Το Γενικό Λύκειο Αιγείρας, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο δίκτυο EPAS (European Parliament Ambassador School Programme) ως υποψήφιο Σχολείο-Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, προκήρυξε την Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 ενδοσχολικό διαγωνισμό με θέμα: «Σχεδίασε το λογότυπο του Σχολείου».

Ο διαγωνισμός καλεί τους μαθητές και τις μαθήτριες του Λυκείου Αιγείρας να δημιουργήσουν ένα λογότυπο που θα εκφράζει τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό του σχολείου, προβάλλοντας τις θεμελιώδεις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η δημοκρατία, η αλληλεγγύη, η εκπαίδευση, η συνεργασία και η καινοτομία.

Η δράση στοχεύει στην ενίσχυση της δημιουργικότητας, της καλλιτεχνικής έκφρασης και της ευαισθητοποίησης των μαθητών γύρω από τον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό και τις αξίες της πολιτικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, ενθαρρύνοντας παράλληλα τη συμμετοχή τους στη διαμόρφωση της ταυτότητας του σχολείου ως ενεργού και σύγχρονου εκπαιδευτικού οργανισμού με ευρωπαϊκή διάσταση.

Αναλυτικές πληροφορίες για τους όρους συμμετοχής και τις τεχνικές προδιαγραφές περιλαμβάνονται στο επισυναπτόμενο αρχείο PDF.

Το μέλλον του σχολείου μας σχεδιάζεται ευρωπαϊκά – και ξεκινά από εσάς!

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τον διαγωνισμό, οι μαθητές/τριες μπορούν να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους καθηγητές του διαγωνισμού, κ. Παπαδοπούλου Παρασκευή και κ. Χαβαριώτη Γεώργιο στο email: ghavariotis@gmail.com είτε στο τηλέφωνο του Λυκείου Αιγείρας: 2696031064.

Θα θεωρηθούν έγκυρες και θα λάβουν μέρος στο Διαγωνισμό όσες συμμετοχές αποσταλούν ηλεκτρονικά στο Γενικό Λύκειο Αιγείρας μέχρι 30/04/2025.

Giveaway με Ευρωπαϊκή Πνοή: Δωρεάν Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων από το ΓΕΛ Αιγείρας!

Το Γενικό Λύκειο Αιγείρας με χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση του πρώτου του giveaway στα social media. Ως μέλος του δικτύου πολλαπλασιαστών του Eurodesk, στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας και της προσπάθειας ενημέρωσης και ενθάρρυνσης των νέων να αξιοποιούν ευρωπαϊκές ευκαιρίες, το σχολείο μας διοργάνωσε έναν διαγωνισμό με έπαθλο μία δωρεάν Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων (European Youth Card).

Νικήτρια του διαγωνισμού αναδείχθηκε η μαθήτρια της Γ’ Λυκείου Καλλιόπη Ντόκου, η οποία απέκτησε ένα πολύτιμο εργαλείο που ενισχύει τη συμμετοχή των νέων στην κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική ζωή της Ευρώπης.

Η δράση συνοδεύτηκε από ένα δημιουργικό και ενημερωτικό βίντεο, που δημοσιεύτηκε στα social media του σχολείου μας στις 28 Ιανουαρίου 2025, το οποίο επιμελήθηκαν οι ίδιοι οι μαθητές του σχολείου μας, προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων και ενισχύοντας τη συμμετοχή στον διαγωνισμό. Η European Youth Card απευθύνεται σε νέους ηλικίας 13 έως 30 ετών και προσφέρει χιλιάδες εκπτώσεις και προνόμια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε 35 ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα, παρέχει εκπτώσεις σε ποικίλους τομείς όπως ο πολιτισμός (μουσεία, θέατρα, κινηματογράφοι), οι μεταφορές (τρένα, λεωφορεία, αεροπορικά εισιτήρια), ο τουρισμός και η διαμονή (hostels, ξενοδοχεία), το εμπόριο (ρούχα, τεχνολογία, βιβλία), η εκπαίδευση (φροντιστήρια, μαθήματα ξένων γλωσσών, online courses) και η εστίαση (εστιατόρια, καφετέριες). Η ποικιλία των προσφορών καθιστά την κάρτα εξαιρετικά χρήσιμη τόσο για την καθημερινότητα όσο και για τα ταξίδια των νέων στην Ευρώπη.

Η Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων υποστηρίζεται επίσημα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είναι διαθέσιμη σε όλους τους νέους, ανεξαρτήτως επαγγελματικής ή εκπαιδευτικής κατάστασης. Δεν απαιτείται μαθητική ή φοιτητική ιδιότητα για την απόκτησή της. Στην Ελλάδα, έχει ετήσιο κόστος μόλις 10€, ενώ σε πολλές περιπτώσεις προσφέρεται δωρεάν μέσα από δράσεις σχολείων, δήμων ή φορέων νεολαίας, όπως συνέβη και στο πλαίσιο του πρόσφατου διαγωνισμού του ΓΕΛ Αιγείρας. Η απόκτηση της κάρτας είναι απλή και μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας www.europeanyouthcard.gr, ενώ διατίθεται και σε ψηφιακή μορφή μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τη διευθύντρια κα Νίκη Καραχάλιου για την πρωτοβουλία και τη διαρκή στήριξή της σε δράσεις με ευρωπαϊκή διάσταση, καθώς και την εκπαιδευτικό κα Μαργαρίτα Κεχαγιόγλου για τη συμβολή της στην υλοποίηση του διαγωνισμού. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους μαθητές που συμμετείχαν και στήριξαν αυτή την προσπάθεια με ενθουσιασμό.

Μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα μας και στα social media του σχολείου για περισσότερες δράσεις, ενημερώσεις και μελλοντικά giveaways.

Συμμετοχή των μαθητών του ΓΕΛ Αιγείρας στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Ο Υγροβιότοπος της Λίμνης Τσιβλού»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Λυκείου του ΓΕΛ Αιγείρας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο «Ο Υγροβιότοπος της Λίμνης Τσιβλού», που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Μαρτίου του 2025 από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Ακράτας – Κλειτορίας.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από ζητήματα προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και τη γνωριμία τους με το μοναδικό οικοσύστημα της περιοχής της Λίμνης Τσιβλού. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παρατήρηση της φύσης και εργασίες πεδίου, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της βιοποικιλότητας, τον κύκλο του νερού, την αειφορία και τους κινδύνους που απειλούν τους ορεινούς υγροβιότοπους.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσέφερε στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες και ενίσχυσε την περιβαλλοντική τους συνείδηση, ενώ παράλληλα αποτέλεσε μια ευκαιρία για εξωσχολική συνεργασία, ενεργή μάθηση και σύνδεση με τη φύση.

Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του ΚΠΕ Ακράτας – Κλειτορίας και πιο συγκεκριμένα τον κ Κωνσταντίνο Κυριακόπουλο  για την άρτια οργάνωση και φιλοξενία, καθώς και τις συνοδούς εκπαιδευτικούς του σχολείου μας Κυριαζή Γιούλη, Κατσαφλιάνη Σουλτάνα – Τατιάννα και Τσάρου Αναστασία που στήριξαν τη δράση.

Επιμόρφωση για την Παραπληροφόρηση: Συμμετοχή της Διευθύντριας του ΓΕΛ Αιγείρας στη Διημερίδα EPAS

Με στόχο την επιμόρφωσή της σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την παραπληροφόρηση και τις σύγχρονες ευρωπαϊκές στρατηγικές αντιμετώπισής της, η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Αιγείρας και Senior Ambassador, κα Νίκη Καραχάλιου, συμμετείχε στη διημερίδα του προγράμματος EPAS – Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με τίτλο «Η Ευρώπη στο σχολείο και το Σχολείο στην Ευρώπη», η οποία πραγματοποιήθηκε στις 17 και 18 Ιανουαρίου 2025 στο Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού.

Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολούθησε τη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την παραπληροφόρηση και το πώς αυτή αντιμετωπίζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με τη συμμετοχή των Ευρωβουλευτών Ελίζας Βόζενμπεργκ και Γιάννη Μανιάτη, του Καθηγητή ΜΜΕ του Α.Π.Θ. Νίκου Παναγιώτου, καθώς και των δημοσιογράφων Ανδρέα Παναγόπουλου και Μανώλη Γιαννίκιου.

Η διημερίδα ολοκληρώθηκε με το Εργαστήριο “Fake News: το πλαίσιο διαχείρισής τους στην Ε.Ε. και η στάση των πολιτών”, υπό την καθοδήγηση του δημοσιογράφου του CΝΝ News Greece, Ανδρέα Παναγόπουλου, όπου αναλύθηκαν πρακτικές ανίχνευσης και αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης από την οπτική του ενεργού Ευρωπαίου πολίτη.

Η κα Καραχάλιου συμμετείχε ενεργά στις εργασίες της διημερίδας με σκοπό να μεταφέρει τις γνώσεις και τα εργαλεία που αποκόμισε στη σχολική κοινότητα του ΓΕΛ Αιγείρας, ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση μαθητών και εκπαιδευτικών απέναντι στα φαινόμενα ψευδών ειδήσεων και παραπληροφόρησης.

Μαθητικός διαγωνισμός Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης «Alan Turing» 2025

Στις 2 Απριλίου 2025, το Γενικό Λύκειο Αιγείρας, συμμετείχε στο 4ο μαθητικό διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης «Alan Turing» 2025 που διοργανώθηκε από το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας.

Με τη συμμετοχή 12 τριμελών ομάδων από όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου Αιγείρας υπό τη καθοδήγηση του καθηγητή πληροφορικής κ. Χαβαριώτη Γεώργιου και συνυπεύθυνη καθηγήτρια την κα Παπαδοπούλου Παρασκευή Μαθηματικό, διεξήχθη ο διαγωνισμός στο σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής.

Οι μαθητές μας, σε μία πρωτόγνωρη για αυτούς συμμετοχή, σε ένα on-line διαγωνισμό, προσπάθησαν και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για μία διάκριση με σκοπό να προκριθούν στην ημιτελική και τελική φάση του διαγωνισμού. Οι επιδόσεις των μαθητών μας κυμάνθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, στους συναδέλφους καθηγητές που συνεργάστηκαν άψογα για την διεξαγωγή αυτού του διαγωνισμού χωρίς να διαταραχθεί το σχολικό πρόγραμμα και ευελπιστούμε την επόμενη χρονιά να έχουμε υψηλότερες επιδόσεις με συμμετοχή στην ημιτελική και τελική φάση.

Τρεις σχολικές μονάδες ενώνουν δυνάμεις για την Επιστήμη: Αιγείρα, Διακοπτό και Μέγαρα συνεργάζονται στο πλαίσιο του προγράμματος μNET

Μια υποδειγματική συνεργασία μεταξύ τριών σχολείων —του ΓΕΛ Αιγείρας, του ΓΕΛ Διακοπτού και του 1ου Γυμνασίου Μεγάρων— αναδείχθηκε μέσα από τη συμμετοχή τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μNET. Το πρόγραμμα έχει ως βασικούς στόχους να φέρει τους μαθητές σε άμεση επαφή με την επιστημονική έρευνα, να προωθήσει την συνεργατική και διεπιστημονική μάθηση και να δώσει εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για σύγχρονη και βιωματική διδασκαλία της φυσικής. Επιπλέον περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός Σχολικού Δικτύου Ανιχνευτών Κοσμικών Ακτίνων και Συστημάτων Αστροσωματιδιακής Φυσικής, υπό τον συντονισμό του Εργαστηρίου Φυσικής του ΕΑΠ, με τη συμβολή εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών που ενδιαφέρονται για την κοσμική ακτινοβολία και τα στοιχειώδη σωμάτια.  

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το ΓΕΛ Αιγείρας, που είναι εξοπλισμένο με τηλεσκόπιο ανίχνευσης κοσμικών ακτίνων (μCosmics), φιλοξένησε στις 5 Μαρτίου του 2025 μαθητές από τα ΓΕΛ Διακοπτού και το 1ο Γυμνάσιο Μεγάρων, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά στην κατασκευή μονάδας ανίχνευσης σωματιδίων. Οι μαθητές συνέλλεξαν και ανέλυσαν δεδομένα παρατήρησης. Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε ένα ζωντανό εργαστήριο μάθησης και συνύπαρξης, καλλιεργώντας δεξιότητες συνεργασίας, επιστημονικής μεθοδολογίας και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων.

Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε με τη σταθερή καθοδήγηση της φυσικού των ΓΕΛ Αιγείρας και Διακοπτού, Έφης Μπιλάλη και της φυσικού του 1ου Γυμνασίου Μεγάρων, Ελένης Σιδέρη, οι οποίες συντόνισαν τη συμμετοχή των σχολείων στο πρόγραμμα, μεταφέροντας στους μαθητές το πάθος τους για την επιστήμη και την καινοτομία. «Ήταν η πρώτη φορά που έγινε κάτι τέτοιοΤα παιδιά και των τριών σχολείων είχαν τη μοναδική ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, να αντιμετωπίσουν από κοινού προκλήσεις και να βιώσουν τη χαρά της επιστημονικής ανακάλυψης μέσα από μια συλλογική προσπάθεια. Δημιουργήθηκε έτσι ένα περιβάλλον που ενισχύει τη βιωματική μάθηση, την ομαδική εργασία και την ανταλλαγή ιδεών», σημειώνει η εκπαιδευτικός Έφη Μπιλάλη. Σημαντική επίσης ήταν η συμβολή των διευθυντών των τριών σχολικών μονάδων, που ενίσχυσαν τη συνεργασία, προσφέροντας στους μαθητές πρόσβαση σε μοναδικές επιστημονικές εμπειρίες.

Σε συνέχεια της συνάντησης αυτής οι μαθητές και των τριών σχολείων παρουσίασαν τα αποτελέσματα της ερευνητικής τους εργασίας, στις «Ημέρες Σωματιδιακής και Αστροσωματιδιακής Φυσικής», μία εκδήλωση του Εργαστηρίου Φυσικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 20 Μαρτίου, στην Πάτρα. Η συμμετοχή τους στην εκδήλωση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία επιστημονικής εξωστρέφειας και ενίσχυσε τη μεταξύ τους συνεργασία σε ένα περιβάλλον υψηλών ακαδημαϊκών προδιαγραφών.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση ενίσχυσης του ευρωπαϊκού προσανατολισμού της σχολικής κοινότητας, στο πλαίσιο της υποψηφιότητας του ΓΕΛ Αιγείρας για το πρόγραμμα «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου». Μέσα από τη συνεργασία και τη συνεχή αναζήτηση επιστημονικής γνώσης, τα σχολεία χτίζουν ένα κοινό ευρωπαϊκό μέλλον, βασισμένο στην εκπαίδευση, την αριστεία και την αλληλεγγύη.

Συμμετοχή του ΓΕΛ Αιγείρας στις «Ημέρες Σωματιδιακής και Αστροσωματιδιακής Φυσικής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Γενικό Λύκειο Αιγείρας συμμετείχε με επιτυχία στις «Ημέρες Σωματιδιακής και Αστροσωματιδιακής Φυσικής», μια σημαντική διοργάνωση του Εργαστηρίου Φυσικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 20 Μαρτίου, στην Πάτρα.

Η συμμετοχή του σχολείου εντάσσεται στο πλαίσιο του πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος μΝΕΤ, που αποσκοπεί στην ενσωμάτωση της σύγχρονης επιστήμης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός Σχολικού Δικτύου Ανιχνευτών Κοσμικών Ακτίνων και Συστημάτων Αστροσωματιδιακής Φυσικής, υπό τον συντονισμό του Εργαστηρίου Φυσικής του ΕΑΠ, με τη συμβολή εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών που ενδιαφέρονται για την κοσμική ακτινοβολία και τα στοιχειώδη σωμάτια.  

Η κα Έφη Μπιλάλη, η φυσικός των ΓΕΛ Αιγείρας και Διακοπτού, που ανέλαβε την πρωτοβουλία και τον συντονισμό της δράσης, συμμετέχει στο πρόγραμμα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Υπογράμμισε τη σημασία της επαφής των μαθητών με τις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους, τονίζοντας πως «εκπαιδευτικοί και μαθητές οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις, ειδικά σε ένα μάθημα όπως η Φυσική».

Την πρώτη ημέρα, οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις από διακεκριμένους επιστήμονες με θεματολογία όπως η σκοτεινή ύλη και οι εφαρμογές των κοσμικών ακτίνων στην αρχαιολογία και την εξερεύνηση του σύμπαντος. Ακολούθησαν τα Masterclasses, με ανάλυση δεδομένων κοσμικών σωματιδίων από το Παρατηρητήριο Pierre Auger, συζητήσεις με επιστήμονες που εργάζονται εκεί, καθώς και συζητήσεις με μαθητές από σχολεία του εξωτερικού.Τη δεύτερη ημέρα, οι μαθητές του ΓΕΛ Διακοπτού παρουσίασαν το Δίκτυο μΝΕΤ και τις δράσεις του, ενώ οι μαθητές του ΓΕΛ Αιγείρας παρουσίασαν τη διαδικασία βαθμονόμησης των ανιχνευτικών διατάξεων και τη στατιστική ανάλυση των προκύπτοντων δεδομένων. Παρακολούθησαν επίσης και εισηγήσεις από άλλα σχολεία που συμμετέχουν στο Σχολικό Δίκτυο Ανιχνευτών Κοσμικών Ακτίνων.

Η ενεργή συμμετοχή του ΓΕΛ Αιγείρας σε καινοτόμα επιστημονικά προγράμματα όπως το μΝΕΤ, σε συνδυασμό με τη διάχυση της επιστημονικής γνώσης και τη συνεργασία με άλλες σχολικές μονάδες, αντικατοπτρίζει τη σταθερή δέσμευση του σχολείου στην προώθηση των ευρωπαϊκών αξιών της συνεργασίας, της καινοτομίας και της αριστείας στην εκπαίδευση. Η δυναμική αυτή παρουσία ενισχύει την υποψηφιότητα του σχολείου μας σε σχολείο Πρέσβη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ενισχύοντας τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της σχολικής κοινότητας. 

Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται στην κα Έφη Μπιλάλη για την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση της δράσης, την κα Ελένη Λέρη που συνόδευσε τους μαθητές στην εκδήλωση του ΕΑΠ καθώς και στους διευθυντές των συνεργαζόμενων σχολείων — την κα Νίκη Καραχάλιου (ΓΕΛ Αιγείρας) και τον κ. Μιχάλη Σκαρμούτσο (ΓΕΛ Διακοπτού) — που στήριξαν την προσπάθεια των μαθητών, διευκολύνοντας την ενεργή συμμετοχή τους σε μια διοργάνωση που εμπνέει, εκπαιδεύει και ανοίγει νέους ορίζοντες στη σχολική κοινότητα.

Δελτίο Τύπου – Make A Wish

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με πρωτοβουλία όλων των καθηγητών του ΓΕΛ Αιγείρας, αλλά και πιο συγκεκριμένα της διευθύντριας Καραχάλιου Νίκης και της εκπαιδευτικού Λέρη Ελένης, το σχολείο μας με μεγάλη χαρά συμμετείχε στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής  του MAKE A WISH.  

Μια πρωτοβουλία που σκοπό έχει να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Μέσω αυτής της δράσης, οι μαθητές, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων  και το προσωπικό του σχολείου συνεργάστηκαν για να συγκεντρώσουν χρήματα, προσφέροντας έτσι ελπίδα και χαρά σε αυτά τα παιδιά.

Η συμμετοχή μας αυτή είναι μια ελάχιστη, αλλά ουσιαστική συνεισφορά στην προσπάθεια να κάνουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο και πιο φωτεινό για τους μικρούς μας φίλους. Ευχόμαστε να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και στο μέλλον, προσφέροντας αγάπη και αλληλεγγύη σε όσους τη χρειάζονται.

error: Content is protected !!