Οκτώβριος, 2024

now browsing by month

 

Διδακτική Επίσκεψη της Β΄ τάξης του Γενικού Λυκείου Αιγείρας στο Βυζαντινό Μουσείο

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο. Στόχος της επίσκεψης ήταν οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τις διάφορες όψεις του Βυζαντινού πολιτισμού και να αναδειχθεί η Βυζαντινή τέχνη που εκφράζει τις ιδέες και τους τρόπους ζωής της Βυζαντινής περιόδου. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ. Ρούβαλης Ιωάννης και η κ. Μπιλάλη Έφη.

Η διδακτική αυτή επίσκεψη συνδυάστηκε με το μάθημα της Ιστορίας και οι  μαθητές-τριες  παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ξενάγηση εμπλουτίζοντας τις εμπειρίες τους.

Επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο του Γενικού Λυκείου Αιγείρας

Την Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την τιμή να επισκεφθούν το Προεδρικό Μέγαρο, την επίσημη κατοικία του/της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας. Το Μέγαρο, ως σύμβολο του πολιτεύματος και των θεσμών της χώρας, ενσαρκώνει τις θεμελιώδεις αξίες της δημοκρατίας: ισότητα, ελευθερία, δικαιοσύνη και διαφάνεια.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους εσωτερικούς χώρους του Μεγάρου με κύριο στόχο να κατανοήσουν τη σημασία του στην πολιτική ζωή της χώρας. Οι άνθρωποι του Προεδρικού Μεγάρου ήταν ιδιαίτερα φιλόξενοι και ευγενικοί. Πιο συγκεκριμένα, την ξενάγησή μας ανέλαβε ο κ. Νίκος Δαββέτας, δημοσιογράφος, βιβλιοκριτικός και βραβευμένος συγγραφέας. Με τη βοήθειά του, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά εξαιρετικά έργα τέχνης (όπως πίνακες και γλυπτά σπουδαίων εικαστικών) καθώς και αυθεντικά κειμήλια, και να ανακαλύψουν τη σύνδεση αυτών με ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν τη σύγχρονη ελληνική ιστορία.

Η εμπειρία αυτή συνέβαλε καθοριστικά στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμμετέχει στον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό. Ο κοινοβουλευτισμός αποτελεί θεμέλιο της ευρωπαϊκής πολιτικής παράδοσης, προάγοντας τη συνεργασία, τον διάλογο και τη λήψη αποφάσεων με γνώμονα το κοινό συμφέρον.

Η επίσκεψη ενίσχυσε την επίγνωση των μαθητών για τη σημασία της ενεργούς συμμετοχής στα κοινά και της προάσπισης των δημοκρατικών θεσμών, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ευχαριστούμε θερμά την Προεδρία της Δημοκρατίας για τη φιλοξενία και την πολύτιμη ευκαιρία που προσέφερε στους μαθητές μας να εμβαθύνουν στην κατανόηση των δημοκρατικών αξιών και του ευρωπαϊκού κοινοβουλευτισμού. Επιπλέον, εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, Νίκη Καραχάλιου, Μαργαρίτα Κεχαγιόγλου και Γιούλη Κυριαζή, που συνόδευσαν τους μαθητές σε αυτή την επίσκεψη.

Συλλυπητήρια για την απώλεια του Δημάρχου μας Δημήτρη Καλογερόπουλου

Με βαθύτατη θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα τον Δήμαρχο Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλο, το δικό μας Δήμαρχο, ενός ανθρώπου που ήταν πάντα πρόθυμος να συνεισφέρει στην τοπική κοινωνία για το μέλλον της περιοχής.

Πάντα ανοιχτός, με γρήγορο και καθαρό μυαλό, με αγάπη για την Αιγιάλεια, υπηρέτησε τους δημότες κάνοντας το καλύτερο γι΄ αυτούς δίνοντας το δικό του αποτύπωμα με τις άριστες γνώσεις που είχε στα θέματα της τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του ήταν ενεργός ακροατής στα θέματα που αντιμετώπιζε το σχολικό μας συγκρότημα. Σε συνεργασία με το πρόεδρο της σχολικής επιτροπής κ. Δούλο συνέβαλε στην αλλαγή της εικόνας του σχολείου μας και στην σοβαρή αντιμετώπιση των λειτουργικών μας αναγκών.

Η επίσκεψή του στο σχολικό μας συγκρότημα ήταν ένα δείγμα του ενδιαφέροντος του για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, τους εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία της Αιγείρας. Ο λόγος του ήταν η δέσμευσή του και κατ’ επέκταση ένα διαρκές έργο για το μέλλον του τόπου, «…τους νέους και τις νέες…», όπως ίδιος τόνισε στην ομιλία του απευθυνόμενος στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Είμαστε συγκινημένοι για το δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνει πίσω του ο Δήμαρχός μας, ως αγωνιστής της ζωής κέρδισε πολλές μάχες όμως δυστυχώς αυτή τη μάχη δεν μπόρεσε να την κερδίσει, στη καρδιά μας όμως έχει κερδίσει τον απέραντο σεβασμό μας και την αγάπη μας.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Δημάρχου μας και στους οικείους του!

Καλό ταξίδι Δήμαρχε, θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη…

Ενημέρωση – Μη Λειτουργία του Γενικού Λυκείου Αιγείρας στις 14/10/2024

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με βάση την απόφαση 307/12-10-2024 της Έκτακτης – Κατεπείγουσας Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αιγιαλείας στις 14-10-2024 δε θα λειτουργήσουν για την διευκόλυνση των δημοτών στη συμμετοχή τους στην εξόδιο ακολουθία του εν ενεργεία Δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλου.

 

Το Γενικό Λύκειο Αιγείρας υποψήφιο σχολείο πρεσβευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Την 1η Οκτωβρίου 2025, μας ανακοινώθηκε από τον επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, Κωνσταντίνο Τσουτσοπλίδη, ότι το σχολείο μας επιλέχθηκε ως ένα από τα σχολεία που μπορούν να συμμετάσχουν, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025, στο πρόγραμμα «Σχολείο-Πρεσβευτής» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (EPAS).

Με τη συμμετοχή του, το σχολείο μας εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια του δικτύου EPAS, που εκτείνεται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους μαθητές και τους καθηγητές που συμμετέχουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη λειτουργία της δημοκρατικής διαδικασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με έμφαση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τις αξίες της ΕΕ.

Απώτερος και κεντρικός στόχος του προγράμματος είναι η εμπέδωση της έννοιας της ενεργού πολιτειότητας στους μαθητές, καθώς και η ευρύτερη διάδοσή της – μέσω της διάχυσης των δράσεων των σχολείων – σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας.

Η δημοκρατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται τη συμμετοχή όλων μας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το EPAS

error: Content is protected !!