Δεκέμβριος, 2024

now browsing by month

 

Ο σεβασμιότατος Μητροπολίτη μας κ. Ιερώνυμος τέλεσε τη Θεία Λειτουργία για τους μαθητές των σχολείων μας

Στο πλαίσιο της ποιμαντικής μέριμνας του Σεπτού Ποιμενάρχου μας, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, για τη νεότητα, την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024 τέλεσε Θεία Λειτουργία για τη μαθητιώσα νεολαία των σχολείων της Αιγείρας, με σκοπό τόσο την προετοιμασία των νέων μας για τη μεγάλη Δεσποτική εορτή των Χριστουγέννων, όσο και την προσωπική τους επικοινωνία με τον Πνευματικό τους Πατέρα. Ήταν ένα οδοιπορικό πηγαίας πατρικής αγάπης και ενδόμυχης επικοινωνίας του Ποιμενάρχου μας με τους νέους, μίας συνάντησης με κεντρικό σημείο αναφοράς το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.

Ο Σεβασμιώτατος μίλησε από καρδιάς στους μαθητές, προτρέποντάς τους πατρικά να έχουν εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και πίστη στον Χριστό. Κάλεσε τους νέους να αποτελέσουν πνευματικό φάρο, αλλά και φωτεινή πυξίδα, που θα μαρτυρεί τον Χριστό και θα καταδεικνύει το μεγαλείο της πίστεώς μας. Να μετέχουν ενεργά στα Ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας μας και ιδιαίτερα στα Μυστήρια της Ιεράς Εξομολογήσεως και της Θείας Ευχαριστίας.

Ο Σεβασμιώτατος προέτρεψε, επίσης, τους νεαρούς μαθητές να σέβονται τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους, να μελετούν τα μαθήματά τους, να αγωνίζονται, να έχουν υπομονή και επιμονή στην επίτευξη των στόχων τους και να ατενίζουν με ελπίδα και αισιοδοξία το μέλλον, αντιμετωπίζοντας κάθε δυσκολία και πρόκληση με πίστη και προσευχή στον Χριστό, χρησιμοποιώντας το σημείο του Τιμίου Σταυρού ως όπλο πνευματικό πριν από κάθε δραστηριότητα.

Στη συνέχεια, ο Σεπτός Ποιμενάρχης μας συνεχάρη με θερμά λόγια τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους γονείς για το θαυμάσιο έργο που επιτελούν, καλλιεργώντας κατά Χριστόν τις ψυχές και τον χαρακτήρα των παιδιών και μεταλαμπαδεύοντάς τους ζωντανή τη φλόγα της ανθρωπιάς, του αλληλοσεβασμού, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, των πανανθρώπινων ιδανικών του Ελληνισμού και των σωτηρίων αληθειών της πίστεώς μας. Επιπλέον, τους ευχαρίστησε θερμά για τη θαυμάσια και άριστη συνεργασία τους με την τοπική μας Εκκλησία.

Επιπροσθέτως, ο Σεβασμιώτατος κάλεσε τους μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων να μετάσχουν στις εργασίες του Γ΄ Συνεδρίου Νεολαίας, που θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αιγιαλείας «Αλέκος Μέγαρης», από την Παρασκευή  10 έως την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2025, με θεματικό τίτλο: «Οι Νέοι και η ζωή τους κοντά στον Χριστό», ενημερώνοντάς τους ότι στο εν λόγω Συνέδριο, εκτός από τους προσκεκλημένους εκλεκτούς ομιλητές: Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγο, Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Κερνίτσης κ. Χρύσανθο, τους Πανοσιολογιωτάτους Αρχιμανδρίτες π. Ειρηναίο Σωτηρόπουλο και π. Γερβάσιο Παρακεντέ, τους Αιδεσιμολογιωτάτους Πρωτοπρεσβυτέρους π. Γεώργιο Σχοινά και π. Ευάγγελο Παπανικολάου, εισηγήσεις θα πραγματοποιήσουν και μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων της Αιγιαλείας και των Καλαβρύτων, ενώ το Συνέδριο θα κορυφωθεί με την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης το πρωί της Κυριακής 12 Ιανουαρίου.

Μετά την ολοκλήρωση της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Ιερώνυμος προσέφερε στους μαθητές μία πρόσκληση του Συνεδρίου, συνοδευόμενη από μία εικόνα του Οσίου Πατρός ημών Χριστοφόρου του Παπουλάκου και τους ευχήθηκε καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα.

Στη συνέχεια επισκέφθηκε το σχολικό συγκρότημα του Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου Αιγείρας, συζ’ήτησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες,  το σύλλογο διδασκόντων των δύο σχολείων και με εκπροσώπους της σχολικής επιτροπής και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των δύο σχολείων.

Επίσκεψη στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα

Την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές του ΓΕΛ Αιγείρας είχαν τη μοναδική ευκαιρία να επισκεφθούν τα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τα οποία στεγάζονται σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, απέναντι από τη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του κτιρίου, όπου πραγματοποιήθηκε μια αναδρομή στην ιστορία του. Αναδείχθηκε η αρχιτεκτονική του σημασία, αλλά και ο συμβολισμός του ως χώρου που προάγει τη δημοκρατία και τη συνεργασία. Ένα από τα εκθέματα που τράβηξαν το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν η πρώτη Ευρωκάλπη, ένα ισχυρό σύμβολο της συμμετοχής και της έκφρασης των πολιτών στις ευρωπαϊκές διαδικασίες.

Στη συνέχεια, οι μαθητές οδηγήθηκαν στην κύρια αίθουσα συνεδριάσεων, όπου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό κουίζ ερωτήσεων. Μέσα από αυτή τη βιωματική δραστηριότητα, εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για τον θεσμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τη δομή και τη λειτουργία του, καθώς και τη συνεισφορά του στις ζωές των Ευρωπαίων πολιτών. Ευχαριστούμε θερμά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τη φιλοξενία και τη δυνατότητα που προσέφερε στους μαθητές μας να γνωρίσουν από κοντά τις αξίες και τις αρχές που διέπουν τον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό. Θερμές ευχαριστίες αξίζουν επίσης στους συνοδούς εκπαιδευτικούς, Μαρία Αργυροπούλου, Μαρία Καγιάφα και Ελένη Λέρη, που συνέβαλαν καθοριστικά στην υλοποίηση αυτής της μοναδικής εμπειρίας.

Η Δρ. Γιούλη Κυριαζή, καθηγήτρια του Γενικού Λυκείου Αιγείρας στο 14ο Συνέδριο ΠΕΒ

Στο 14ο Συνέδριο ΠΕΒ – Η Βιολογία στην εποχή των Νέων Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε στις 20 – 22 Δεκεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδου / Eugenides Foundation,  η Δρ. Γιούλη Κυριαζή  αποκάλυψε τα μυστικά της όσο αφορά την «Επικοινωνία της Βιολογίας και Μη Τυπική Εκπαίδευση» στη Σ.Τ. «Η Επικοινωνία της Βιολογίας στην εποχή των social media και της Α.Ι.»

Πολλά συγχαρητήρια !!!

Λίγα λόγια…

Η Δρ. Γιούλη Κυριαζή είναι μόνιμη βιολόγος- εκπαιδευτικός στο Λύκειο Αιγείρας. Είναι απόφοιτη του Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, από όπου έχει λάβει και το μεταπτυχιακό της τίτλο στην Περιβαλλοντική Βιολογία. Ολοκλήρωσε την διδακτορική της διατριβή στην «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Μη Τυπική Εκπαίδευση»  στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστήμιο Αθηνών – University of Athens. Εργάζεται εδώ και 12 χρόνια στo Athens Science Festival ως μέλος της κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής, αλλά και σε άλλα project της SciCo σε Ελλάδα και εξωτερικό, με βασικό άξονα την εκπαίδευση ενηλικών σε γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την επικοινωνία της επιστήμης. Παράλληλα ασχολείται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που απευθύνονται σε νηπιαγωγεία, σχολεία, Πανεπιστήμια, μουσεία και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

13η Διεθνής Ημέρα Κοσμικής Ακτινοβολίας στο Γενικό Λύκειο Αιγείρας

Στα πλαίσια της 13ης Ημέρας για την Κοσμική Ακτινοβολία InternationalCosmicDay οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνδέσουν το ενδιαφέρον τους για τις εξελίξεις στο χώρο της επιστήμης με την τέχνη. Με αφορμή το διαγωνισμό σχεδίου και selfie που διοργανώθηκε από τους υπεύθυνους, τα παιδιά δήλωσαν την παρουσία τους με τη συμμετοχή τους στη δράση.

Διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Β΄ Λυκείου στο χώρο της Στέγης Γραμμάτων «Κωστής Παλαμάς»

Την σπουδαία έκθεση «Η Φλόγα του ωραίου, του μεγάλου και τ’ αληθινού» είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν οι μαθητές της Β Λυκείου του Σχολείου μας στις 31 Οκτωβρίου 2024.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στα σπάνια εκθέματα και στην ιστορία της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας και είδαν από κοντά όλες τις ολυμπιακές δάδες των σύγχρονων Ολυμπιακών αγώνων, στο χώρο της Στέγης Γραμμάτων “Κωστής Παλαμάς” @Cultural Center “Kostis Palamas”.
Μαζί μας και ο κ. Πέτρος Ψωμάς που με την ομάδα του έκαναν πράξη αυτή την εξαιρετική πρωτοβουλία.
Στη συνέχεια τα παιδιά ξεναγήθηκαν και στο σπίτι του μεγάλου δημιουργού Κωστή Παλαμά, ζωντανό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας.

Συμμετοχή του Γενικού Λυκείου Αιγείρας στη 13η Διεθνή Ημέρα Κοσμικής Ακτινοβολίας

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου οι μαθητές του ΓΕΛ Αιγείρας που συμμετέχουν στο δίκτυο Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων Κοσμικής Ακτινοβολίας microNet (μNet) του Εργαστηρίου Φυσικής του ΕΑΠ, είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στην 13η Διεθνή Ημέρα Κοσμικής Ακτινοβολίας (ICD).
Αυτή η ημέρα είναι αφιερωμένη στα αόρατα κοσμικά σωματίδια που πλημμυρίζουν το σύμπαν μας και μας περιβάλλουν συνεχώς στη Γη.
Η ομάδα του δικτύου microNet παρουσίασε σε νέους από όλες τις μεριές της Γης το ανιχνευτικό σύστημα μCosmics, τις εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος καθώς και τα αποτελέσματα τους από την ανίχνευση της κοσμικής ακτινοβολίας.
Με λίγα λόγια…

Κατά τη Διεθνή Ημέρα Κοσμικής Φυσικής, σχολεία, πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα σε 18 χώρες δίνουν τη δυνατότητα στους νέους σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν για αυτά τα σωματίδια από το διάστημα, να τα εξερευνήσουν και να ανταλλάξουν τη νέα γνώση που αποκτούν μέσα από κοινές βιντεοδιασκέψεις. Υποστηρίζονται και καθοδηγούνται από επιστήμονες και εκπαιδευτικούς. Οι νέοι μπαίνουν στον ρόλο του ερευνητή για μία ημέρα και βιώνουν από πρώτο χέρι πώς λειτουργεί η επιστήμη.

Για πρώτη φορά φέτος υπάρχει ελληνική συμμετοχή στην Διεθνή Ημέρα Κοσμικής Ακτινοβολίας! Το  Εργαστήριο Φυσικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου προσφέρει την ευκαιρία σε νέους και νέες από όλη την Ελλάδα να συμμετάσχουν στην εκδήλωση υποστηρίζοντας και καθοδηγώντας τους στο ταξίδι τους προς την γνώση των κοσμικών ακτινών! Μαθητές και εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο δίκτυο Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων Κοσμικής Ακτινοβολίας microNet (μNet) που συντονίζει με επιτυχία για 3η συνεχόμενη χρονιά το Εργαστήριο Φυσικής του ΕΑΠ, θα παρουσιάσουν σε νέους από όλες τις μεριές της Γης το ανιχνευτικό σύστημα μCosmics, τις εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος που λαμβάνουν χώρα κάθε χρόνο καθώς και τα αποτελέσματα τους από την ανίχνευση της κοσμικής ακτινοβολίας!

Οι συμμετέχοντες ασχολούνται με συναρπαστικά ερωτήματα της αστροσωματιδιακής φυσικής, πραγματοποιούν μετρήσεις κοσμικών μιονίων και δικτυώνονται παγκοσμίως μέσω βιντεοδιασκέψεων. Στη συνέχεια, τεκμηριώνουν τα αποτελέσματά τους σε μια κοινή δημοσίευση. Αυτή η συνεργασία δείχνει πώς λειτουργεί η διεθνής συνεργασία και πώς η επιστήμη λειτουργεί ως ενωτικό στοιχείο πέρα από εθνικά σύνορα, γλωσσικά εμπόδια και πολιτισμικές διαφορές.

Επιμορφωτικό Σεμινάριο EPAS

Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 οι Senior Ambassadors του Γενικού Λυκείου Αιγείρας Νίκη Καραχάλιου και Γιούλη Κυριαζή παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο του προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 2024-2025» με στόχο την ενίσχυση της υποψηφιότητας του σχολείου μας.

Παρακολούθηση της Ψηφοφορίας για το Νέο Σώμα των Επιτρόπων της Ε.Ε.

Την Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαδικτυακά την ψηφοφορία για την έγκριση του νέου Σώματος των Επιτρόπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πριν από τη διαδικασία, οι Junior Ambassadors του σχολείου μας, μαζί με τη Senior Ambassador, κ. Καραχάλιου Νίκη, ανέλαβαν να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους σχετικά με το ρόλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τους στόχους της και τις διαδικασίες εκλογής των μελών της. Με σαφήνεια και ενθουσιασμό, εξήγησαν πώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λειτουργεί ως εκτελεστικό όργανο της Ε.Ε., προωθώντας την ευρωπαϊκή συνεργασία και θέτοντας σε εφαρμογή τις κοινές πολιτικές.

Στη συνέχεια, οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (on-line), στην οποία η εκλεγείσα πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, παρουσίασε την ομάδα της και το πρόγραμμά τους για τα επόμενα χρόνια. Ακολούθησε η ψηφοφορία, μέσω της οποίας εγκρίθηκε το νέο Σώμα των Επιτρόπων.

Η εμπειρία αυτή βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να αποκτήσουν μια βαθύτερη εικόνα για τη σημασία της δημοκρατικής συμμετοχής στις ευρωπαϊκές διαδικασίες. Η εκδήλωση αποτέλεσε μέρος της δράσης του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, προωθώντας την ενημέρωση και την ενεργό συμμετοχή στη δημοκρατική ζωή της Ε.Ε.

Με τέτοιες πρωτοβουλίες, το Σχολείο μας συνεχίζει να ενθαρρύνει τους μαθητές να γίνονται ενεργοί και ενημερωμένοι Ευρωπαίοι πολίτες!

Χρήσιμες πληροφορίες : Οι επιτροπές του Κοινοβουλίου υπέβαλαν κάθε ορισθέντα/είσα επίτροπο σε ατομικές δημόσιες ακροάσεις μεταξύ 4 και 12 Νοεμβρίου. Οι ευρωβουλευτές αξιολόγησαν την καταλληλότητα των υποψηφίων για το αξίωμα του επιτρόπου, καθώς και την ικανότητά τους να εκτελέσουν τα καθήκοντα που συνδέονται με τα αντίστοιχα χαρτοφυλάκια τους. Μόλις η Διάσκεψη των Προέδρων του Κοινοβουλίου (η πρόεδρος Metsola και οι επικεφαλής των πολιτικών ομάδων) διεξαγάγει την τελική αξιολόγηση και κηρύξει την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ακροάσεων, το Κοινοβούλιο θα ψηφίσει για το σύνολο των υποψηφίων. Η ονομαστική ψηφοφορία για τη νέα Επιτροπή είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου το μεσημέρι. Το Σώμα των Επιτρόπων χρειάζεται την έγκριση της πλειοψηφίας των ψηφισάντων, σύμφωνα με το άρθρο 129.7 του Κανονισμού του ΕΚ, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα. Πριν από την ψηφοφορία, στην ολομέλεια πραγματοποιηθηκε συζήτηση με την εκλεγείσα πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την ομάδα και το πρόγραμμά της. Κάθε πολιτική ομάδα ή τουλάχιστον το ένα εικοστό των βουλευτών του ΕΚ («χαμηλό ελάχιστο όριο») μπορεί να υποβάλει πρόταση ψηφίσματος. Μόλις εκλεγεί από το Κοινοβούλιο και μετά τον επίσημο διορισμό της από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο με ειδική πλειοψηφία, η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να αναλάβει τα καθήκοντά της την 1η Δεκεμβρίου 2024.

Συμμετοχή του Γενικού Λυκείου Αιγείρας σε πρόγραμμα Οδικής Συμπεριφοράς

Την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με την οδική ασφάλεια, τις ορθές οδηγικές συμπεριφορές, και τους ορθούς τρόπους χειρισμού  οχημάτων, είχαν οι μαθητές του Λυκείου Αιγείρας, οι οποίοι παρακολούθησαν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας-Κυκλοφοριακής Αγωγής «ΚΑΝ’ ΤΟ ΣΩΣΤΑ».  Η δράση διοργανώθηκε από τη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας δια της Υπευθύνου Αγωγής Υγείας, με την ευγενική χορηγία της «ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε.» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια (Ι.Ο.ΑΣ.) “Πάνος Μυλωνάς”, τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου. 

 Μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου βρέθηκαν στο Πολιτιστικό Κέντρο Αιγίου, όπου από ειδικά καταρτισμένο προσωπικό, παρακολούθησαν εισηγήσεις και  παρουσιάσεις σχετικές με την απόσπαση προσοχής, την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων ουσιών, τη χρήση ζώνης ασφαλείας κλπ. Ακολούθησε συζήτηση. Το θεωρητικό μέρος, ακολουθήθηκε από το βιωματικό, στο οποίο  χρησιμοποιήθηκε ειδικός εξοπλισμός, όπως προσομοιωτές ανατροπής, πρόσκρουσης, μέθης, που χρησιμοποιήθηκαν από τους μαθητές υπό την επίβλεψη των ειδικών.

 Και οι πενήντα περίπου μαθητές που πήραν μέρος στη συγκεκριμένη δράση έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρόγραμμα, ενώ παράλληλα έθεσαν ερωτήματα στους διοργανωτές. Οι μαθητές συνοδεύτηκαν από τις καθηγήτριες του σχολείου Αργυροπούλου Μαρία, Μπιλάλη Ευφροσύνη και Παπαδοπούλου Παρασκευή. 

Εξερευνώντας τη Ζωή στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών

Η μαθήτρια μας Ιωσηφίνα Φαρδέλλα που φέτος τελειώνει το Γενικό Λύκειο Αιγείρας έχοντας ακολουθήσει την Κατεύθυνση Επιστημών Υγείας και Ζωής, ολοκλήρωσε μία σειρά από συναρπαστικές εργαστηριακές ασκήσεις βιολογίας.

 Από τη μετουσίωση πρωτεϊνών και τη χρήση μικροσκοπίου για την παρατήρηση φυτικών κυττάρων σε διάφορα στάδια της κυτταρικής τους διαίρεσης, μέχρι τη δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου DNA και την εξαγωγή DNA από μπανάνα, η Ιωσηφίνα εμβάθυνε στις βιολογικές διαδικασίες με ζήλο και εντυπωσιάστηκε από τα ευρήματα.

Πειράματα όπως αυτό παρέχουν στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν το ενδιαφέρον τους για τη βιολογία, να εξοικειωθούν με τις βασικές επιστημονικές αρχές και να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, ανάλυσης και συμπερασμάτων. Υπεύθυνη καθηγήτρια, η βιολόγος και Υπεύθυνη του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας Κυριαζή Γιούλη.

error: Content is protected !!