Ιούνιος, 2024

now browsing by month

 

Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής σε ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας

Ενημέρωση σχετικά με πρώτες βοήθειες – θερμοπληξία – ηλίαση

Την Τρίτη 14 Μαΐου 2024, κατόπιν εισήγησης της Διευθύντριας του σχολείου κ. Καραχάλιου Νίκης προς το σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αιγείρας πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας, από την νοσηλεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού του Περιφερειακού Τμήματος Πατρών κα. Σύρανα Μαρία, σχετικά με τις Πρώτες Βοήθειες – Θερμοπληξία – Ηλίαση.

Ενημέρωση μαθητών για αλλεργίες και εξαρτήσεις

Την Τρίτη 23 Απριλίου 2024 κατόπιν εισηγήσεως της Διευθύντριας του σχολείου κας Καραχάλιου Νίκης προς το σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αιγείρας πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών όλου του σχολείου για τις αλλεργίες και τις εξαρτήσεις παρουσία εκπροσώπων του Δήμου Αιγιαλείας.

ο κ. Αγγελόπουλος Γεώργιος και ο κ. Ελευθεριώτης Δημήτριος

Συγκεκριμένα ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ελευθεριώτης Δημήτριος και ο Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας κ. Αγγελόπουλος Γεώργιος συνόδευσαν:

  • τον παιδίατρο του Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου κ. Μώρο Κωνσταντίνο
  • τον ψυχολόγο του τμήματος Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Σουρή Εμμανουήλ

προκειμένου να γίνει ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών για θέματα που αφορούν σε αλλεργίες και εξαρτήσεις.

Σχετικό άρθρο

Εκπαιδευτική εκδρομή Α΄ και Γ΄ τάξης στις Μυκήνες και το Ναύπλιο

Στις 18 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Γ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στις Μυκήνες – Ναύπλιο. Συνοδοί καθηγητές ήταν η διευθύντρια του σχολείου κ. Καραχάλιου Νίκη ΠΕ02, ο κ. Παπαχαραλάμπους Νικόλαος ΠΕ80 και η κ. Χατζηδημητρίου Νικολίτσα ΠΕ02.

Εκπαιδευτική επίσκεψη Α΄ Λυκείου στο Χημικό Πανεπιστημίου Πατρών

Στις 10 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χημικό του Πανεπιστημίου Πατρών στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ. Σπανός Γεώργιος ΠΕ11 και η κ. Ζωγοπούλου Ειρήνη ΠΕ06.

Ενημέρωση Ημέρας Φιλοζωίας

«4 Απριλίου: Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας με έναρξη το σχολικό έτος 2023-2024»! Με αυτό το σύνθημα κατόπιν πρόσκλησης της Διευθύντριας στο σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αιγείρας πραγματοποιήθηκε για όλες τις τάξεις του σχολείου μας, στις 3 Απριλίου 2024, ενημερωτική ομιλία από την κα. Ζαχαράκη Χριστίνα, μέλος του Φιλοζωικού Συλλόγου Αιγιαλείας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη της φιλοζωίας.

Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη της Α΄ Λυκείου στην Κοζάνη-Βελβεντό

Στις 3 Απριλίου 2024, 22 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του σχολείου μας, πραγματοποίησαν τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Κοζάνη-Βελβεντό στο πλαίσιο συμμετοχής σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του ΚΕΠΕΑ Βελβεντού-Σιάτιστας με τίτλο: «Δάσος – Κιβωτός ζωής. Προσεγγίζοντας αειφορικά το δασικό οικοσύστημα των Πιερίων Ορέων». Συνοδοί καθηγητές της τριήμερης εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η κα. Καραχάλιου Νίκη ΠΕ02, ο κ. Παπαχαραλάμπους Νικόλαος ΠΕ80 και η κα. Ζαπανιώτη Γεωργία ΠΕ02.

Ευχαριστούμε τον κ. Μάρκο Χιόνο και την GO alive για την υπέροχη φιλοξενία των μαθητών του Γενικού Λυκείου Αιγειρας στις εγκαταστάσεις του οργανισμού στην Κοζάνη. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τα ευρωπαϊκά πρόγραμματα Erasmus + και τις ευκαιρίες που προσφέρουν σε νέους από 14 εως 30 ετών. Επίσης παρακολούθησαν τη δράση διάδοσης του ευρωπαϊκού προγράμματος «We are business pioneers for social innovation» και συμμετείχαν επίσης στην Ουγγρική βραδιά που διοργανώθηκε από εθελοντή του οργανισμού.

Τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου στα Ιωάννινα

Στις 5 Απριλίου 2024, 14 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας πραγματοποίησαν τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στα Ιωάννινα στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο: «Αρχαία Αιγείρα: Από τον Όμηρο στον Παυσανία». Η συγκεκριμένη τοποθεσία της εκπαιδευτικής εκδρομής επιλέχθηκε με στόχο οι μαθητές να γνωρίσουν τα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης των Ιωαννίνων και της γύρω περιοχής (κάστρο, το σπίτι του Αλή Πασά, το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων), να παρατηρήσουν και να θαυμάσουν φυσικό, παραδοσιακό και αρχαιολογικό περιβάλλον (λίμνη Παμβώτιδα, Ζαγοροχώρια, Δωδώνη). Συνοδοί καθηγητές της τετραήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής ήταν η κα. Αργυροπούλου Μαρία ΠΕ02 και η κα. Καγιάφα Μαρία ΠΕ01.

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο

Την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024, κατόπιν εγγράφου του ΥΠΑΙΘΑ και με εισήγηση της διευθύντριας του σχολείου κας. Καραχάλιου Νίκης προς στο σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αιγείρας, πραγματοποιήθηκε προβολή ταινίας για όλες τις τάξεις Λυκείου και στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

error: Content is protected !!